Net nu ik, na de pedicure, even boodschappen wil doen regent
het.

Dan maar even zitten en dat doe ik altijd aan tafel met
haaks daarop de computer.
Een spelletje freecel is zo gespeeld met de radio op de
achtergrond.:music:

Edoch freecel heeft plaats gemaakt voor Het Landleven van
hyves.
Grappig om iedere keer een ander patroon te maken met mijn
gewassen.
De klaver zo te plaatsen dat de bijen het hele veld
bestrijken.

En jawel, nog even volhouden en dan kan ik mijn begeerde geit
kopen!

Nee, nee ik gooi geen geld over de balk want dat komt er
niet aan te pas. Tenminste in mijn geval niet, het zou wel k�nnen maar daar doe
ik niet aan. Daarom heb ik ook veel geduld nodig maar mijn geit is in zicht!

Het enige wat ik nodig heb zijn: vrienden… het lijkt het
echte leven wel:lollol:

Ik maak nog maar een kopje koffie dan zal het regentje wel
verder getrokken zijn…