Ja het was fijn dat J&A mij vrijdag brachten! Geen gedoe met de nukken van NS. Maar…
Zodoende kwam ik er zondag pas achter dat ik mijn portemonnee niet bij me had! Een schoudertasje waar alle pasjes in zitten, iets aan geld maar meestal pin ik en ook mijn treinabonnement…
Wie was er ook alweer in de war?
Gisteren (dinsdag) hebben M&D mij opgehaald.
Bij zus was het natuurlijk heftig. Vooral verdrietig voor haarzelf maar ook om haar ineens zo te zien.
Gelukkig hebben huisarts en de maandag bezochte geriater het goed ingezien en pakken door.
Vandaag is “thuiswerkende” nicht weer bij haar en gaat mee voor CT-scan en bezoek aan neuroloog. Van haar échte werk zal dus iets minder terecht komen. Daarna is het wachten op vrijdag, dan verwacht de geriater haar weer.
Tussen 2 haakjes: de ons opvolgende generatie is geweldig! Een ieder doet wat hij/zij kan, dat wil ik even opgemerkt hebben…

Hier thuis werd ik uitbundig begroet door de Amaryllissen. Ieder met 6 bloemen aan hun 3e stengel.
Vlak ook mijn eigen bed niet uit en dan de stralende zonneschijn vandaag!
Een kroket gehaald en een eindje gefietst. Uiteindelijk de kroket opgegeten bij de Slaperdijk.
De vijvers die ik passeerde hadden her en der dunne vliesjes ijs en thuis gekomen hadden mijn vingertoppen die ook.

Al met al: even diep adem halen…